Oldalak

csütörtök, január 12, 2006

Matek vizsga tapasztalat

Helo!

Ma volt egy matekvizsga, arról:

min. kérdések:
1. határozott integrál
2. véges helyen +végtelen hat.ért.
3. konvexitás
4. több(2)változós fv. szélső értékének szükséges és elégséges feltétele
5. lineáris fv transzformáció

erre nem tom mennyi idő van pontosan, de sztem elég, aztán heyben ki is javítja a nőci. tőlünk kb 20 emberből sztem 15nek sikerült.

vizsgafeladatok (4db, 50perc áll rendelkezésre):
1. volt egy egyváltozós fv. szélsőértéke
2. egy y/x-es diff.egyenlet ált megoldás
3. egy többváltozós(2) fv.
a. értelmezési tartománya
b. gradiense megadott pontban
c. és iránymenti deriváltja megadott vektorral
4. és utolsó volt egy kétváltozós hibaszámítás (abszolút+relatív)

összességében nem volt nehéz, de én mondjuk az egyik feladatot elcsesztem:(
noss remélem segítettem vkinek, sok sikert!

Nincsenek megjegyzések: