Oldalak

szerda, november 04, 2009

Zöldfelületfenntartás - kiselőadások


Tisztelt hallgatók!

A tegnapi népszerű részvételt az órán igen rossz néven vettem!
A további órákon nem szeretném ha ez előfordulna!

A félév további óráit a melléklet tartalmazza.
Előre jelzem jövő héten nincs óra, utána viszont a félév végéig lesz minden héten. Okt 17-én, 24-én meghivott előadók is lesznek. A további órákon ti tartotok 20 perces kiselőadást (ppt-vel), megadott témában.
A témák szintén a mellékletben, csatolt időpontokkal. Ezek közül a héten kérek választani. Egyeztessetek egymással!

Segédletet a készítendő kiselőadásokhoz adok a 16-ikai héttől adok, ha vki kér. Egyébiránt a tantárgyi programban megjelölt kötelező irodalmakat szíves figyelmetekbe ajánlom.

TK

5 megjegyzés:

Unknown írta...

sziasztok!

ha senki nem tart rá igényt, én szívesen bevállalom a 4. előadást!

dorci

Névtelen írta...

helo, Adri a 3., én a 6. előadást szeretném.

írta...

Én szívesen elvállalom a 9. előadást.

írta...

Ha nem gond az eddig választottakat elküldöm a Katának...

Judit írta...

Sziasztok,
Frischmann Judit - 7. Idős fák ápolását szeretné :D