Oldalak

szerda, június 10, 2009

Építészet 2 órai jegyzetek

Andi:
Sziasztok!

Feltöltöm az órai jegyzetemet. Hiányzik 02.05. 03.12. 04.23. ezeket lécci töltse fel, aki használhatónak tartja a sajátját. Jó tanulást!

Judit:
Leszedtem pár felesleges dolgot a groups-ról, hogy tudjunk újakat feltölteni!
Nekem meg vannak a következők:
1. (alapozás), 02.05.
3. (kő), 02.19.
4. (fa), 02.26.
5. (tető) 03.05.
... a többin nem voltam, vagy nem jegyzeteltem ... ezeket már fel is töltöttem, MINDENKIT SZÉPEN KÉREK, HOGY AMIJE VAN, TÖLTSE FEL!!! Nem tart sokáig, segítsünk egymásnak!

Dorci:
nos én is feltöltöttem sok mindent! remélem használható is!
(néhol Tónis aranyköpésekkel tarkítva...:D)
kérdés: a vizsgáról még mindig semmi hír??
ja és köszi köszi köszi az eddigi anyagokat mindenkinek!! puszik

Andi:
Bocsánat rosszat (keveset) töltöttem fel. Nem értem, mi történhetett... Javítottam.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Judit, véletlenül bazi nagyban kezdtem el feltölteni. Megtennéd, hogy az ép1-et letörlöd, a kisebben benne van az is. Csak hogy ne foglalja a helyet. Köszi

Judit írta...

Szia Andi,

töröltem az ép1-et, de nem értem, hogy hogy érted azt, hogy a "kisebb"-ben benne van?!
Remélem a többiek is aktivizálódnak, mert különben piszkosul mérges leszek, de főleg csalódott!!!
pusz

Névtelen írta...

a kisebb (2MB) tömörített cuccban, amit kicsit később tettem fel

Névtelen írta...

most látom csak, hogy még egy nagy képet sikerült feltennem... IMG0858.jpg, ezt is le lehet törölni, ha kell hely, mert benne van minden az ugyanilyen nevű zipbe is. Jó tanulást mindenkinek!

Névtelen írta...

Jajj de ciki, nem tudom hogy csináltam, de rosszat (keveset) töltöttem fel. Igyekszem javítani.