Oldalak

hétfő, szeptember 01, 2008

Gyakorlati hetek

Rékával mentünk egy kört az "A"-tanszéken és sikerült beszélnünk Szebivel, majd Tóth Csaba és Demjén tanár urakkal is a gyakorlati hetekkel kapcsolatban.

Időtartalom: Szeptember 8. (hétfő) - 19. (péntek)
  • Terprendezés 2.: szeptember 8 - 9. (reggeltől, Tanszéken ... később még pontosabban), hétfőn kiadja a keddi feladatot Tóth Cs.
  • Statika 1.: szeptember 10 - 11. Fazekas
  • Szabadtéri tárgytervezés: szeptember 15 - 19. (hétfőn reggel 8:00, A7 terem) Demjén

U.i.: Ne felejtsétek el megcsinálni a Neptunban a beiratkozást!
Az alkalmasságin készített terveinket majd csak egy év múlva hozhatjuk el, mert addig kötelesek megőrizni!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

én is pont ma voltam benn:) fél2 körül, kár, hogy nem találkoztunk. és pont most akartam Neked írni u.ezeket az infokat:)

Judit írta...

Sajnálom, hogy elkerültük egymást!!! :( Korábban (10:00) voltam bent ... Annával viszont össze futottam!
Hétfőn végre találkozunk és akkor tudunk remélhetőleg beszélgetni :)
Nagyon köszönöm, hogy aktív résztvevője vagy a blognak!!! puszi

Névtelen írta...

Kedves Judit! Van már valami hír, hogy jövő hétfőn (09.08.) hányra kell menni Terep.gyak.-ra a tanszék elé? Te mikorra mész?

Judit írta...

Kedves Andrea!
Sajnos nem tudok újabbat ... mi 8:00-ra megyünk Rékával!